چگونه به همسر خود انگیزه بدهیم؟
نوشته شده توسط : حسین

چگونه به همسر خود انگیزه بدهیم؟

قرنها پیش از اینكه ونوسیها و مریخیها با هم زندگی كنند . در دنیای جداگانه خود یه خیر و خوشی روزگار می گذاراندند. تا اینكه یكی ازروزها همه چیز تغییر كرد.آنها در سیاره خود افسرده شدند و این افسردگی بود كه آنان را شتابان به سوی یكدیگر سوق داد.

با بررسی این تحول در می یابیم كه چگونه زنان و مردان هركدام یه طریقی متفاوت از یكدیگرانگیزه پیدا می كنند. با این آگاهی جدید بهتر می توانید با جنس مخالف خود كنار بیایید و در مواقع دشوار و اوقات پر فشار مورد حمایت قراربگیرید.در ابتدای این موضوع می خواهم شما را به یادآوری داستانی كه در مورد چگونگی پیدا كردن یكدیگر در دو سیاره متفاوت ؤ دعوت كنم و ایمكه چگونه مریخها با زحمت بسیار خود را به سیاره دیگری چون ونوس رساندند تا در آنجا در كنار موجوداتی بسیار متفاوت از خود زندگی كنند.انگیزه ای كه در مریخیها و ونوسیها وجود داشت تا در كنار هم ماندن آنها را برای یكدیگر جذلب و دلنشین كرد از اهمیت زیادی برخوردار است . زیرا همه ما می دانیم كه در هر بخشی از زندكیمان اگر انگیزه قوی و محكمی وجود داشته باشد حتما به آن خواسته مهم خویش دست پیدا خواهیم كرد . واما این انگیزه ها در وجود این این دو مخلوق خدا چه بود ؟

مردها زمانی انگیزه پیدا می كنند و قدرتمند می شوند كه احساس كنند مورد نیاز هستند.

زنها زمانیانگیزه پیدا می كنند و قدرتمند می  شوند كه احساس تسلی خاطر داشته باشند.

وقتی مرد در رابطه خود با زنی احساس كند كه مورد نیاز نیست ؤ به تدریج حالت انفعالی پیدا می كند و نیرویش را از دست می دهد . خر روز كه می گذرد از آنچه كه او می تواند به این رابطه ببخشد كاهش می یابد.از سویی دیگر اگر مرد احساس كند كه به آن اطمینان می كنند و برای تلاشهایش ارج و قرب قائل هستندؤ  احساس توانمدی می كند و دهش بیشتری دارد.

مانند ونوسیها زنان زمانی توانمند می شوند كه تسلی خاطر داشته باشند . اگر اینچنین نباشد او در آن رابطه به تدریج به اجبار احساس مسئولیت می كند و از اینكه در روابط خود از خود مایه بگذلرد دلسرد می شود . برعكس اگر احساس كند كه برای او احترام قائلند ؤ احساس موفقین می كند و برای بهبود زندگی از خود بیشتر مایه می گذارد.   





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: